Home
FAQ
Szukaj
Użytkownicy
Grupy
Galerie
Rejestracja
Zaloguj
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
gutek68
|
Wysłany:
Pon 22:08, 25 Cze 2007 |
|
|
Dołączył: 21 Cze 2007
Posty: 4 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
DT50R już niebawem w garażu . Jakie paliwo lejecie , bo moja Virago
i inne silniki rodzinne prcują ładnie - tylko brzydko na "orlenie" . Statoil
ze swoją 98 bezsiarkową sprawdza się najlepiej . Jak określić obroty silnika na tym słupkowym wyświetlaczu . I jeszcze jakie spalanie notujecie w 50`tkach przy kręceniu do np.7 tyś. - w terenie mieszanym .
Ile ugina się zawieszenie po posadzeniu 70kg i i czy jest jakiś patent na obniżenie DT z tych fatalnych 900mm.
Pozdrowionka gutek68
Post został pochwalony 0 razy |
|
 |
|
 |
Yankees Administrator
|
Wysłany:
Śro 21:47, 27 Cze 2007 |
|
|
Dołączył: 17 Paź 2006
Posty: 84 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Chobienice
|
Hmm jeszcze nie miałem kontaktu z nową DT 50, ja paliwo leje różne bo i tak za bardzo nie odczuwam różnicy. Spalanie powinno być coś koło 4/100, a co do zawiechy to nie wiem, ale ja jak swoją jechałem w 5 i przeciętny ważył 60kg to jechało sie dobrze nic nie tarło .
Post został pochwalony 0 razy |
|
 |
gutek68
|
Wysłany:
Śro 23:28, 27 Cze 2007 |
|
|
Dołączył: 21 Cze 2007
Posty: 4 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
4/100 - calkiem sporo , chyba ostro śmigasz.Kręcąc tak do 6000 powinno być mniej . O jeszcze pytanko - obroty wskazuje na wyswietlaczu słupkowym , to jak się pokapować co do wartosci liczbowych . Może znając wartosc obrotów na biegu jałowym np.dwa słupki i wiadomo. Jeszce napisz , czy jest wyrażne wskazanie rezerwy oleju dozownika i czy na docieraniu wlewać kapke oleju do baku.
Pozdrowionka gutek68
Post został pochwalony 0 razy |
|
 |
gutek68
|
Wysłany:
Czw 22:38, 28 Cze 2007 |
|
|
Dołączył: 21 Cze 2007
Posty: 4 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Yankees dziś oglądałem nową DT50r . tylni amortyzator ma regulacje skoku , mocowanie do wachacza ma dodatwowy otwór , czyli koło po dłuższej stronie ramienia powinno iśc w góre z 10cm , gdzi twardość. Podobno odblokowanie nowego modułu to wywiercenie wiertłem 6 otworu w odpowiednim miejscu ,pewnie przerwanie obwodu op. zapłon.Tak ogólnie to fatalnie wysoka , cały osprzęt silnika wygląda wyjątkowo delikatnie i skomplikowanie , taki jakiś bałagan.
Post został pochwalony 0 razy |
|
 |
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
|
|