Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
lukasz86radom
|
Wysłany:
Nie 14:27, 02 Wrz 2007 |
|
|
Dołączył: 31 Sie 2007
Posty: 15 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
tak jak w temacie ile zębów przód i tył, i jaka kombinacja jest wg was najlepsza na lekki teren, ja jak zakupiłem detke to miałem przód 15 a tył 49 zebów
Post został pochwalony 0 razy |
|
|
|
|
ROB
|
Wysłany:
Pią 15:56, 25 Sty 2008 |
|
|
Dołączył: 24 Sty 2008
Posty: 15 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: OBORNIKI WLKP
|
ja mam 15 z przodu i 51 z tyłu i nienarzekam wsumie kiedyś miałem 49 z tyłu to dużej różnicy niema
Post został pochwalony 0 razy |
|
|
Chmielu
|
Wysłany:
Sob 16:54, 26 Sty 2008 |
|
|
Dołączył: 25 Sty 2008
Posty: 8 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Tak sie dolacze do tematu, bo mam wersje chlodzona powietrzem, wiec jest to wersja chyba MX i ja z tylu mam 41 a z przodu jesli dobrze pamietam mam 13 i tak sie zastanawiam czy to troche nie zamalo, bo kupilem ja niedawno z tyloma zebami... dzisiaj jezdzilem po NIE lekkim terenie, bo po dosc sporych gorkach w lesie i dt wwozila moje 106 kilowe dupsko tylko na 1 biegu i na wielkich obrotach, na malych obrotach bardzo sie muli, dopiero ma duzych obrotach wydostaje sie z niej prawdziwy potwor. tak wogule mam dt 80 z 1985 roku...
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Chmielu dnia Sob 16:55, 26 Sty 2008, w całości zmieniany 1 raz |
|
|
ROB
|
Wysłany:
Sob 18:48, 26 Sty 2008 |
|
|
Dołączył: 24 Sty 2008
Posty: 15 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: OBORNIKI WLKP
|
szczerze mówiąc to niemam pojęcia jakie powinny byc w tej dt.
no jesli zmienisz tylnia na wieksza to bedzie bardziej zrywny ale wolniej jechal a ile nią sypiesz ?
Post został pochwalony 0 razy |
|
|
Chmielu
|
Wysłany:
Nie 15:42, 27 Sty 2008 |
|
|
Dołączył: 25 Sty 2008
Posty: 8 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
jak na razie jechalem nia max ok 78km/h jak juz pisalem waze 106 kilo i moze dlatego, ale te 80 jechalem na 5 giegu, na 6 juz sie muli zwalnia i dlatego wydaje mi sie ze powinna byc wieksza zebatka z tylu zeby na 6 sie nie mulil tylko ciagna dalej... poza tym mam opony w kostke, typowo w teren i nie potrzena mi jest duza predkosc na ulicy, wolalbym zeby byla mocniejsz w terenie. poza tym pamietaj ze maze ponad 100 a to nie ma za duzo kucy
Post został pochwalony 0 razy |
|
|
ROB
|
Wysłany:
Nie 19:58, 27 Sty 2008 |
|
|
Dołączył: 24 Sty 2008
Posty: 15 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: OBORNIKI WLKP
|
a wiesz gdzie można kupic zębatki do dt ? ja patrzyłem na allegro i nic niebyło
Post został pochwalony 0 razy |
|
|
Chmielu
|
Wysłany:
Pon 0:34, 28 Sty 2008 |
|
|
Dołączył: 25 Sty 2008
Posty: 8 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
ja tez patrzylem na allegro i nie widzialem, ale podejrzewam ze jak sie popisze meile z zapytaniami do ludzi ktorzy sprzedaja dt-ki na czesci to napewno sie znajdzie jakas uzywka w niezlym stanie, tylko trzeba prosic o real foto, a jak nie to do jakiegos sklepu i niech sciagaja... wiem ze pewnie nie bedzie to za tanio, ale coz, przykemnosci kosztuja ;/
Post został pochwalony 0 razy |
|
|
ROB
|
Wysłany:
Pon 10:58, 28 Sty 2008 |
|
|
Dołączył: 24 Sty 2008
Posty: 15 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: OBORNIKI WLKP
|
hehe niegłupi pomysł moja 51 jak narazie mi wystarczy
Post został pochwalony 0 razy |
|
|
dzikuztt
|
Wysłany:
Sob 0:49, 02 Lut 2008 |
|
|
Dołączył: 30 Mar 2007
Posty: 22 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: ZTT
|
Ja cały naped kupiłem za około 100zł (nowy) niebył orginalny od DT ale pasował, w sklepie mi koles zamawiał.
Post został pochwalony 0 razy |
|
|
ROB
|
Wysłany:
Sob 11:54, 02 Lut 2008 |
|
|
Dołączył: 24 Sty 2008
Posty: 15 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: OBORNIKI WLKP
|
A ILE MASZ ZEBóW ?
Post został pochwalony 0 razy |
|
|
Chmielu
|
Wysłany:
Nie 23:52, 03 Lut 2008 |
|
|
Dołączył: 25 Sty 2008
Posty: 8 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
dzisiaj sie dowiedzialem ze ja mam oryginalnie 41 zebow. wersja mojej dti do mxs to znaczy przejsciowka pomiedzy chlodzona powietrzem a chlodzona ciecza... wyglad ma jak lc a silnik i zawieszenie od mx. i troche sie tym zmartwilem, bo myslalem ze bedzie to mocniejsze, ale mam inny rozstaw srob mocujacych i dupa... jak narazie zostanie tak jak jest, moze w przyszlosci sie cos zmieni, ale podejrzewam ze bede ja zmienial na cos mocniejszego...
Post został pochwalony 0 razy |
|
|
dzikuztt
|
Wysłany:
Wto 0:25, 05 Lut 2008 |
|
|
Dołączył: 30 Mar 2007
Posty: 22 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: ZTT
|
Przód napewno 10, a tył raczej 48
Post został pochwalony 0 razy |
|
|
ROB
|
Wysłany:
Wto 21:46, 05 Lut 2008 |
|
|
Dołączył: 24 Sty 2008
Posty: 15 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: OBORNIKI WLKP
|
a jaka jest różnica między dt 80 lc2 i lci1 czyli mx (chyba)
chodzi mi o konie mechaniczne vmax i przyspieszanie
Post został pochwalony 0 razy |
|
|
Chmielu
|
Wysłany:
Wto 22:16, 05 Lut 2008 |
|
|
Dołączył: 25 Sty 2008
Posty: 8 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
dokladnie nie wiem ale z tego co sie dowiadywalem to mx jest chlodzona powietrzem, a lc i lcII sa chlodzone ciecza. "Silniki chclodzone powietrzem sa o wiele mniej wytrzymale od chlodzonych ciecza, to znaczy ich konstrukcja ma wiele do zyczenia. rozne sa sprzegla, inny zaplon, inna skrzynia z innym ukladem napedowym... i o wiele gorsze zawieszenie... " wypowiedz kolesia ktorego dorwalem na allegro, ktory ma dosc sporo czesci do dt (powietrzakow i wodniakow) ktore sam zajezdzil.... " tak mowil wiec prawda jest okrutna
Post został pochwalony 0 razy |
|
|
dzikuztt
|
Wysłany:
Wto 23:09, 05 Lut 2008 |
|
|
Dołączył: 30 Mar 2007
Posty: 22 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: ZTT
|
Ja mam mx i co chwila mi się cos w niej psuje, i jest wolne cholerstwo :/ Dotarłem ją swiezo co 70ccm :/ i jechalem tylko jakies 60.
Post został pochwalony 0 razy |
|
|
Maxidt
|
Wysłany:
Nie 22:38, 04 Maj 2008 |
|
|
Dołączył: 06 Lis 2007
Posty: 10 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: okolice Konina
|
wszystkie informacje znajdziecie na tej stronie [link widoczny dla zalogowanych]
Post został pochwalony 0 razy |
|
|
|